VARNING, LÅÅÅNGT INLÄGG! HÖHÖ

bläää, skrev nyss ett jätte långt inlägg så försvann det! satan i gatan vad otur! kom på att de är fredag den 13 på fredan, då ka jag hålla mig inne för jag har alltid otur o då vill jag inte veta vad otur jag kan få då! nej men nu börjar vi såhär! HEEEEEJ, längesen ni läste ett inlägg från lilla mig? och ni? jag lovar att jag ska fixa en egen blogg imorgon, eller dagen efter det eller kanske om en vecka? jaja de lär ni ju märka, min skoldag var ju eh.. jaa bra!
ÄLSKA VÄDRET! men den igår var faktiskt ännu bättre, synd att jag inte vet hur man lägger ut videoinlägg för då skulle jag gjort det med desamma! men nu vet jag inte de så de får ni klara er utan! känner att jag måste berätta om min trevliga helg, fredagen tog jag en fin dag med Julia i växjö uppe på samarkand hittade faktiskt en hel del, hade inga pengar så de fick min mamma bidra med, haha! lördagen drog lilla jag till växjö stad igen och åt gott med andra vänner på en pizzeria, så satt vi ute o mös o pratade i de fina vädret, sen tog vi bussen upp till teleborg o gick på tc, nejmen oj vad roligt? tss, nej men vi gick dit för att träffa endel kompisar vi känner runtom i växjö! väl därinne var väl allt okej.. men slutet var rätt grymt för min del! hehe! men enhel del tjejer och killar gjorde kvällen till en bättre kväll än vad jag förväntat mig, så tack så mycket tjejer o killar! ♥ uhuh, sen söndagen drog jag till wilmisen för att snacka om allting som har hänt medans hon är borta, stackarn blir ju alltid sjuk när vi ska hitta på något :( jaja men som ni sitter o läser nu framför datorskärmen eller mobilskärmen, inte vet jag? så ser eller ah om ni har orkat läsa så här långt, så är ni väldigt duktiga tycker jag, ja vart var jag? ja då ser ni att mitt liv flyter på, och de är ju positivt? men gud vad jag saknar att spela fotbollsmatch, var så längesen för vi har typ 2 veckors uppehåll, men till helgen åker jag till jönköping för träningsläger men en liten del från laget, hade andra planer i helgen så blev lite sur när mamma sa att de va träningsläger i helgen men så är livet! oherregud nu har jag skrivit överdrivet mycket, har ni läst hit så är ni bäst! :) och sen måste jag också säga att ett sånt här långt inlägg är inte kul att läsa utan bild, men nu har jag inga bilder på den här datorn så då får ni ha lite tråkigt! :) pusshej /t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0