Va Dig Själv, Alla Andra Är Redan Upptagna!

Hej på er! Sitter i min soffa och lyssnar på musik, och mår fett illa!
Om ungefär en timme åker mamma och jag in till växjö och shoppar lite! :)
Ska försöka få med mig ett par låga svarta converse hem! Eller vita?
Ja, fårse vad det blir! Igår vart jag på stationen hela dagen! Jobbade lite!
Sen på kvällen kom familjen ekelund hit för lite grillning. trevligt! :)
Vi satt och pratade om resor! I år blir det förhoppningsvis danmark!
Nästa år blir det Gran Canaria, och året där efter Kroatien!
Men det är bara ett kanske! Eller Gran Canaria blir det! Det vet jag! ;)
Ja, det kommer nog bli bra! Nu ska jag stänga av datorn och fixa iordning mig!


snygga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0