PALLA RUBRIKER..

Buhu, nu är min kompis Julia påväg till Turiket! Kommer sakna henne
såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket! ♥
Kan inte vi också få lite fint väder, är väldigt trött på detta skitväder nu!
Annars har dagen varit bra, började dagen med en halvtimmes sovmorgon.
Sen, samhäll efter det, matte, idrott och sist biologi! Hade vi haft geografi
istället för samhäll på morgonen hade det varit den näst bästa dagen under
veckan! Därför att då hade alla mina favorit ämnen varit med! Höhö.. :)
Imorgon i skolan ska vi ha orientering, satsar på ett vg! Hoppas det kommer
gå bra, orientering är ju inte direkt något för mig! Men ska göra mitt bästa!
Ikväll står träning på schemat, sen kan jag bara chilla hela kvälleeeän :D
hihi, puuuusshej!


världsbäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0