JAG KAN INTE NÅ ER, NI ÄR FÖR LÅNGT BORT

Är på lite bättre humör nu! Tur att man har en sån underbar lillasyster!
Vi har suttit vid datorn och kollat på lite roliga klipp! Sen har vi varit ute
o hoppat och tagit massa bilder! Lagat mat och bara vart med varann! :)
Innan glömde jag o säga att jag ska till älghult och färga håret imorgon!
Det låter ju helt perfekt! Blir sista dan imorgon, då jag slipper att gå runt
med mitt äckliga, gula och gråa hår! :') Om en halvtimme är det dags för
big brother! Det ska jag kolla på, sen när det är slut och jag ska gå och
lägga mig kommer jag nog somna ganska snabbt! Är helt slut efter denna
vecka! godnatt och hejdå! :*


världens bästa&finaste syster! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0