OTUR

Vilken helvetes dag! Började dagen med en väldigt stressig morgon!
Vid klockan 8 tog jag den nya cyklen till skolan! Den skulle jag ha
och cykla på till Näshult! Ja, vi samlades och så! Sen drog vi iväg!
Efter 2 km fick jag punka! Det var bara att slänga in cyklen i skogen!
Efter en stund kom micke och hämtade mig! Han körde mig till Näshult!
Medans vi var i Näshult var allt bra, vart ju bara lite orolig över min cykel! ;)
När vi skulle hem fick dacke komma och hämta mig! Vi körde fel och kom
någon helt annan stanns än Åseda! Sen kom vi på att vi hade kört fel och
fick vända! Ja, sen vart vi hemma och han släppte av mig vid skolan!
Jag stack hem och sa till Pappa att vi var tvugna att åka och hämta mig cykel
som låg inslängd i skogen! När vi hade gjort det körde Pappa mig till skolan igen!
Jag satt på en stol i elevhalen och såg helt mobbad ut! Sen kom Mamma för jag
skulle ha utvecklingssamtal! Det gick också bra! Men sen satt jag och Julia kvar i
skolan en timme eller något! ' I onödan ' Ja, sen skulle jag ju gå hem också!
Och på något konstigt vis råkar jag snubbla på min väska som jag gick och
fladdrade med! HAHA! Fyfan vilken dag! + att jag körde ner i ett dicke på vägen
till Näshult innan jag fick punka! Men roligt har vi haft iallafall! Skrattat så man får
ont i magen! HAHA! Men nu är jag hemma och ska bara ta det lungt resten av dagen!
Imorgon kör vi på Fotbollstunering och Brännboll! Haha, vilka val? -.-
Men nu ska jag inte babbla mer..! Hörs kankse ikväll :) puuuuuuuuss


är jag!


Kommentarer
Postat av: jonas

var då någonstans är du smart:P skoja bara;)

2011-05-17 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0