Simple Rules

vet inte vad jag ska skriva! vill bara skrika ngt typ..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gud så skönt :) kom nyss hem från skolan, o satte mig på den datorn som är en aning snabbare än den andra men denna har jag ju inga bilder på,vilket inte är så kul för er som läser! men ja, helt okej skoldag, seg men de är dom alla! ska träna snart o sen stannar jag nog nere vid fotbollsplanen o tittar på damlaget, där skulle jag varit med.. men jag orkade inte för lilla jag har redan spelat 3 matcher den här veckan.
men sen ville jag bara säga att jag nog snart gör en egen blogg på devote! :)
aja, hade!


♥♥♥
 tog ngn fin bild från fb!

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0