SHOPPA ♥♥♥

Shit, nu är jag hemma! Blev en lång dag i Växjö!
Jag handlade iallafall, ett par vita converse, ett linne från newyorker,
ett par shorts och en bikiniöverdel från jc, en topp från vero moda
och en strand tunika från hm! + en cykel faktiskt! Haha, mamma och jag
gick in på Harald Nyborg det sista innan vi åkte hem och då såg vi en
cykel vi länge velat ha! Som inte var så dyr! Så den fick följa med oss hem
idag. Perfekt! På Tisdag ska jag och Julia ut och cykla och eventuellt bada med
en del personer från skolan! Så det blir ju perfekt nu när man har en ny cykel! :)
Yes, om ni vill kan jag lägga ut bilder på kläderna och det? Men det får bli senare
ikväll eller imorgon isåfall :) Nu ska jag gå ut en sväng! Har fett ont i huvet..


Jag tror det är denna cykeln! Jag är inte 100% säker! Men brun sadel har den iallafall! ;)


Kommentarer
Postat av: pullan

lägg ut kläderna :D

2011-05-15 @ 21:27:25
URL: http://juliiawidjestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0