NI KÄNNER HENNE INTE ÄNNS! NI VET INTE HUR HON EGENTLIGEN ÄR! MEN SÄG NI VAD NI VILL, JAG BRYR MIG ÄNDÅ INTE!

Hej på er! Har nästan precis kommit hem från skolan! Vi slutade vi 2,
men jag är hemma nu, pga att jag tappade bort mitt minneskort så jag
har gott och letat efter det! Men jag hittade det! Tur! Skoldagen har varit
bra, började dagen med geografiprovet! Det gick bra, men kunde gått bättre!
Sen, matte efter det idrott och sist biologi! Nu är jag hemma och om 2 timmar
börjar träningen! Känner påmig att jag kommer ha väldigt mycket träningsvärk
imorgon när jag vaknar! Idrotten idag var tuff, Josefine, Johanna, jag och Julia
sprang elljusspåret väldigt snabbt + att det är väldigt varmt ute! Sen träningen
ikväll också! Ja, jag får nog stretcha extra mycket ikväll efter träningen!
Nu ska jag äta glaaaaaaass! :) hejdå.


ja, här ser ni ju hur värdet för denna veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0