MAGSJUKA

Godmorgon mina vänner! Eller godmorgon vet jag inte? Jag vakande ju
vid 8! Ja, jag är iallafall sjuk.. eller frisk idag! Spydde i måndags natt -.-
Så jag har alltså haft magsjuka, och det har resten av familjen också!
Jag och min lillasyster spydde samma natt, haha :)
Missade utveckligsamtalet och frissan, skulle färat håret i Tisdags.. men icke!
Missar även geografiprovet som är idag! Att jag alltid ska vara sjuk när det
är prov -.- Men jag får väl göra det på Måndag istället!
Mm.. vad ska jag säga mer!? Härligt att dom vann igår, bra tjejer! :D
Alltid härligt med vinnst! :) Yes, imorgon drar jag, tova och tesse troligtvis in
en sväng till växjö som sagt! Så bra imorgon får jag mycket pengar, så jag
kan shoppa mycket :)) Men nu ska jag inte sitta här och babbla mer!
Nu tar jag mig en dusch! Pusshej. ♥


Kommentarer
Postat av: jonas

har du fräkna;o

2011-05-05 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0