JAG VET HUR DU EGENTLIGEN ÄR, DÄRFÖR VET JAG ATT DU SPELAR

Åh.. mitt huvud! Jag orkar inte med det! Tror jag håller på att bli sjuk igen!
Ska inte vara med på träningen som börjar om en kvart!
Men ska iallafall gå ner och kolla! Har tagit ett par alvedon, så jag hoppas
att huvudvärken går över snart! Annars har dagen varit bra!
Fotbollstunering hela förmiddagen, mitt lag kom sist!
Sen hade jag brännboll på eftermiddan, och det var nog det tråkigaste
jag gjort på länge! Det var 8 personer som var med!
Efter skolan stack jag hem och bytte om, sen åkte jag till mamma och
tog en glass med Julia och Josefine! :) Nu är jag hemma och kollar på tv!
Men ska strax gå iväg till fotbollsplanen! Vi hörs imorgon, pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0