JAG SÄGER INTE ALLTID SOM JAG TYCKER

Har suttit och kollat på massa kläder i över en timme här på datorn!
Har hittat en klänning som jag vill ha när vi slutar skolan :)
Ni ska få en bild på den sen! Annars har dagen varit bra! Började dagen
men lite tyska, sen matte, svenska och sen historia! Jag ska strax ta mig en
glass och ett glas vatten och gå ut och sätta mig på balkongen och plugga
lite geografi! Det är det ända som står på schemat idag. Så det blir en väldigt
lugn eftermiddag/kväll. :) Imorgon får jag ingen sovmorgon eftersom jag ska
göra mitt prov klockan 08.20! Imorgon är det också en lugn dag hela dagen!
Bara geografi provet och fotbollsträning :) Fotbollsträningen igår gick bättre
än vad jag förväntat mig! Hoppas det går lika bra med pluggandet nu då! tjing.


I Lördags när jag var sjuk, drog jag och min syster till skolan och gungade lite!
Det var underbart skönt att vara barfota i den sanden, så jag grävde ner mina fötter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0