JAG ÄR STARKARE ÄN DU! DET HAR JAG LÄRT MIG NU!

Fredag imorgon igen, underbart! Denna vecka har gått väldigt snabbt!
Kom nyss hem från Mamma, har varit där och ätit lite mat med Pappa!
Skolan idag var supertråkig, men gick ganska snabbt!
Älskar när man kommer hem efter skolan på Torsdagar och vet att
man vaknar upp nästa morgon och det är Fredag! :)
Imorgon ska jag inte göra någonting, sitta hemma och vara med min
familj, som jag brukar göra nästan varje Fredag! Men det gillar jag!
På Lördag är det match som gäller! Sen kommer Zita till mig också! :)
Det blir perfekt! Har tre helger framåt som är fullbokade! Också perfekt!
Men hörni! Nu måste jag gå ner och laga mat åt min lillebror! -.- pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0