I Whisper My Wish To The Stars Hoping That Thay Will Have Mercy

skjorta, kavaj, röda byxor, röda byxor.. en skit låt jag fått på huvet! jajamen, men nu till min otroligt roliga skoldag, jag vet inte vad jag ska säga, haha helt sjuuuk! en vanlig dag i klass 7b, hahah bara 7b som fattar!
som ni ser så har jag haft en rolig och rättså minnesvärd dag :) snart är de helg igen, otroligt vad tiden går snabbt! ska in till stan o imon med mina vänner,  vi drar nog upp till Grand Samarkand också? sen så ska jag kanske till kalmar på lördag sen till växjö igen, fint!


snodde bilden från alices blogg, jag från valborg inte för att man ser ngnting men bättre med en bild än ingen bild alls? hihi!

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0