FREDAG DEN 13! (MIN TURDAG)

Nemen tjenare! Fredagen den 13 idag! Min turdag kan man säga! :)
Hehe, varför är fredagen den 13e en otursdag, någon som vet?
Det är iallafall min turdag, har aldrig hänt mig någon på denna dag!
Idag sprang vi 2000 meter i skolan, förbättrade tiden med 40 sekunder!
Inget jag tycker är bra, men jag skiter i det! Löpa/springa är det tråkigaste
jag vet! Så tycker bara det är skönt att jag har gjort det nu :)
Resten av dagen har också varit bra, på äön spelade vi spel ett helg gäng!
På bilden fick vi vara ute och spela vollyboll! :) En riktigt slapp och skön fredag!
Ikväll blir det mys med familjen, likaså imorgon tror jag? Om det inte blir något
annat! Men det är rätt skönt att vara hemma med familjen ibland! :)
Tacos blir det ikväll! Jag som valde det! Imorgon kommer jag nog inte blogga
någonting! Orkar vekligen inte sitta vid datorn, får bara ont i huvet! -.-
Ska stänga av datorn och ta en glass nu, hejdå mina änglar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0