FREDAG



Mitt hår är mörkare i verkligheten! Ser inte riktigt ut så!
Men blev riktigt nöjd, blev precis så som jag ville ha det! :)
Inte för mörkt och inte förljust! Men iallafall, skolan har varit bra!
Har gått mycket snabbt och har typ inte gjort ett skit.
Nej, jag har inte gjort någonting idag, mer än spelat fotboll på idrotten!
När jag kom hem la jag mig och solade i någon timme innan vi skulle åka
till frissan! :) Egentligen skulle jag, Tova och Julia dra till gassjön och grilla och
kanske bada lite ikväll! Men det blir nog inget med det! Ska strax äta här hemma,
och klockan är ju halv 8! Men imorgon kommer iallafall Zita hit och sen spelar
vi match klockan 3! Nu ropade Mamma på mig och sa att det var mat, så måste
avsluta detta inlägg nu! puss o hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0