FOTBOLLSTRÄNING

Hejhej! Förlåt för jag bloggar så dåligt, men datorn är seg och det är mycket annat!
Idag fick jag äntligen gå till skolan, slapp provet idag! Tar det på Onsdag istället!
Nu är jag hemma, har hunnit med att äta! Om en halvtimme börjar träningen!
Ska försöka göra så gott jag kan. Blir kanske lite kämpigt, så får nog ta det
lite lungt om jag inte vill ligga sjuk igen! Och det vill jag definitivt inte!
Annars kommer kvällen bestå av plugg och tv..! Det är så skönt nu i slutet
av skolan, då vi knappt gör någonting på engelskan, och på tyskan är alla
läxor slut! Inga prov eller något! Kanske dyker in något prov innan vi slutar!
Annars tror jag allt är väldigt så lungt! :) Ja, det är skönt! Men nu hinner inte
jag skriva här mer! Måste leta fram mina träningskläder sen hitta ett nyttigt
recept som vi ska ha med oss till träningen idag! pusshej :)


puuuuuuuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0