Du Som Tror På Karma, Och Kallar Dig Lärd. Borde Veta Att I Nästa Liv Blir Du Ingenting Värd!

Fundera på att gå ner till fotbollsplanen och kolla på när min lillebror spelar!
Är dock sämre idag, men vafan.. tråkigt att sitta hemma och helt själv.. -.-
Men först måste jag duscha och bortsa tänderna! Är vädligt trött på att vara
sjuk nu! Jag är ju lixom sjuk 1-2 gånger i månaden! :( Man missar ju allting
i skolan och allt annan också! Ikväll missar jag discot i växjö, vilket jag hade
längtat till väldigt mycket!.. Ja, om jag går ut nu så blir jag väl bara sjukare!
Men skiiiiiiiiiiiitsamma............ hejdå, nu ska jag dusha!


vill ha denna hårfääääääärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0