DET ÄR BRA VARJE GÅNG

Igår klockan kvart i 2 gick jag och mötte Zita vid busstationen!
Vi drog till fotbollsplanen, där samlades vi innan vi skulle spela match!
Matchen gick skitbra, vann med 4-2, kunde vunnit med mer om alla
hade sättit alla sina chanser! Haha, jag hade typ 20 chanser...!
Aja, sen gick vi hem och hämtade pengar! Sen cyklade vi iväg till
pizzerian, där mötte vi Johanna, Therese, Julia och Tova!
När vi hade ätit färdigt, gick vi in på konsum och handlade med oss
lite smått och gott! Efter det drog vi hem till Tova och satt och snackade!
Sen kom Ebba efter en stund! :) Vid klockan halv 10 tog vi cyklarna och
cyklade iväg till skolan! Där spelade vi fotboll med en massa utläninngar!
Sen cyklade vi vidare till Ellen och hämtade upp henne! Vi tog oss en liten
till cykelrunda! Sen drog halva gänget hem, och jag, Zita, Tova och Ellen drog
hem till mig! Hemma hos mig tryckte vi i oss 2 glassar var, lite extra chips och
godis! Och sen massa läsk! Vid halv 12 drog Tova och Ellen hem och då var
Zita och jag rätt trötta! Så vi gjorde iordning oss för sängs och sen somnade vi!
Idag vaknade vi klockan 10, gick upp och åt frulle! Sen la vi oss ute i solen med
en stor skål glass! :) Nu har jag varit och lämnat Zita vi busstationen och sagt hejdå!
Jag ska strax ta på mig bikini och gå ut och lägga mig på balkongen!
Sen vi klockan 3 drar jag på bio med Therese och Johanna!
Wiiiiiiiiie, världens bästa helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0