WHAT SAY YOU TO ANYONE WHO WANTS TO START OVER?

Hejhej! Nu har Tova börjat blogga här på bloggen också! 
Så bra, nu får ni ju ännu mer att läsa! :) Ja iallafall, dagen har varit
bättre än vad jag trodde den skulle vara. Kom hem för en timme sen,
har ätit lite osbågar! Det är ju int bra att äta, innan man ska träna.
Tänkte jag skulle försöka få in lite tyska glosor till i mitt lilla huvud!
En sak jag inte kan förstå, är hur folk kan sitta i flera timmar och plugga?
Själv brukar jag sitta i någon halvtimme eller något! Vissa personer kan
ju sitta i 3 timmar och bara plugga plugga och plugga på samma sak!!
Haha, ja.. vi fårväl se hur det går för mig imorgon. Har ju inte pluggat
så värst mycket -.- Får hoppas det inte är allt för svårt :) Innan jag sätter
mig och pluggar ska jag lägga upp dagens! Ikväll ska jag träna! 
Sen hem och äta, duscha och sen blir det tv och plugg.. sen.... BIG BROTHER ♥♥
tjingeling!


nyss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0