@Tova

Hejsan, dehär är alltså Tova, ni kanske vet vem jag är? endel iafl, tror jag o wilma har ungefär samma läsare, fast nu har jag tagit bort min blogg, så ibland får jag ett sånt där bloggsug. så då går jag in här i fortsättningen, alltså kommer ni få se mer av mig, hihi! jaha va gör jag då? har nyss gjort klart hela min historia hoppas på ännu ett Mvg, nej men toppen dag bara för att jag fått 3 Mvg idag.. något jag går runt o skryter om. nejmen de kan jag vara lite stolt över faktiskt! har suttit o skickat otroligt fina sms till alexandra som tatt ungefär 20 minuter per sms, då kan ni tänka er hur långa o konstiga dom har varit.. kort dag imorgon, de gillar ju ganska stort ska jag säga er! satan i gatan vad veckorna går fort men de är snart helg då är de fotbollscup minsann, tagga! ha de bra :)


Dehär råkar vara jag o mina bästavänner! men ja, både jag o eve är ju brunetter så gammal bild! yeahman! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0