SEG DATOR!!!!!

Hejhej! Sitter här och är jävligt förbanad på denna dator! Den är extremt seg,
och sega datorer är något jag hatar mest i världen. Har försökt ladda upp massa
bilder här idag, men det går inte! Det bara laddar och laddar..!
Igentligen skulle det nog finnas 3 inlägg till som ni skulle kunna läsa och se! Men nej!
Iallafall, tog en dusch innan! Pysslade lite med min lillasyster Maja!
Åt lite potatismos och hamburgare/korv. Senare ikväll ska Pappa och jag försöka
komma iväg till affären och handla lite grönsaker. Så jag kan göra lite tacos.
Det ända jag kan göra som är lite godare än allt annat! Det är ju faktiskt Fredag!
Men jag ska försöka att ladda upp lite bilder nu igen, hoppas det funkar nu. hejdå!


mobilbild gick! 'väldigt sudig, dålig och ful bild'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0