OM JAG BARA KUNDE SLUTA TÄNKA PÅ ALLT DÅLIGT.

Godmorgon! Är väldigt sur och ledsen idag, tråkigt. Blev ingen skola för
mig idag. Är väldigt trött och känner mig inte helt kry! Skönt med Fredag igen.
Blir ju bara en hemmakväll med min sjuka familj, alla är lixom sjuka. Haha,
det har jag nog inte berätat men så är det. Ska strax hoppa in i duschen och
fresha till mig lite. Ska försöka få tag i någon kompis som kan komma hem
med min Svenska bok så jag kan börja plugga. Haha, hur ska detta provet gå?
Det dåliga är att min mobil är urladdad och mina pengar är slut! Menmen..
nu ska jag ta och kolla in lite annat här på datorn. Vi hörs senare :*


bild sen i somras. ah.. vad brun jag va på bilden :) 'särkilt benen'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0