MED DIG MÅR JAG BÄST

Hejsan! Mysig kväll hos Evelina igår! Jag kom dit och då åt vi lite mat.
Sen satte vi oss i soffan och kollade på lite tv! Sen vid halv 10 åkte vi
ut till stallet och gav hästarna lite mat och så :) Kom hem och satte
oss och kollade på Big Brother och sen Beck - Annonsmannen :)
Idag har vi bara legat och degat med massa godis, gött som fän!
Nu är jag hemma iallafall och jag har pluggat lite Tyska, har pluggat in
30 glosor av 145, åh... palla -.- Ikväll blir det myskväll med familjen :)
Men nu ska jag gå ner och säga hej till min Mamma, hon låg och sov när
jag kom hem för en timme sen. hejdå!!


i loveyouyouyou.


Kommentarer
Postat av: evelina

iloveu2

2011-03-27 @ 19:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0