LET ME THINK ABOUT IT


Spänning, äventyr och kärlek. En thriller i snabbt tempo!
NI MÅSTE LÄSA DENNA BOK SÄGER JAG BARA! ♥ love.

Hejsanhejsan! Vaknade klockan 11 idag, låg kvar i sängen och läste i 1 h.
Gick ner och tog mig lite frukost och plockade iordning lite i köket.
Sen satte jag mig och spelade kort med min lillasyster, och nu har jag
läst i 2 timmar till! F'ck vilken j'vla bra bok säger jag bara. Tror många av mina
vänner skulle gilla den! Ebba ska låna den, och ha med sig den till Österrike! (y)
Resten av eftermiddagen ska jag städa mitt rum, duscha och sen invänta Tova
och Evelina! SÅ BRA ♥ Längesen det bara va vi! Ja, vi ska iallafall gå och äta thaimat
som jag sa igår. Sen ska vi gå hem och kolla på Melodifestivalen. Final idag!
Jag hoppas att Nicke Borg vinner :) Men nu har jag 2 timmar på mig att städa och
duscha och fixa till mig. Vi hörs kanske senare ikväll. Annars hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0