JAG VET PRECIS VAD JAG KOMMER LIGGA OCH TÄNKA PÅ INNAN JAG SKA SOVA! DÄRFÖR JAG FÅR SÅN JÄVLA ÅNGEST! JAG VET ATT DET SNART KOMMER BLI MIN TUR! JAG ORKAR INTE..

Tjenare! Sitter och äter djungelvrål och lyssnar på massa musik. Skolan var dryg, dryg och dryg! Matte, Samhäll, Tyska och Svenska. Men det gick väl snabbt ändå på något sätt, vi slutade ju vid 1 :) Idag har jag inget för mig, och nu kom jag på hur jag kunde lägga in bilder här på bloggen! Det funkar inte att göra på det vanliga sättet men jag kom på en sak nu! ;) Ikväll ska hela fotbollslaget till hälsanshus och träna lite! Kommer komma hem sent och då ska jag kolla på Kalla Fakta! Sen hoppas jag att jag kan sova. Imorgon är det Fredag, och då ska jag kanske hänga med mamma in till Växjö så skulle vi hämta lite kinamat! Eller åker jag och några vänner till Norrhult och äter thai där :) Fårse hur det blir! Nu ska jag gå ner och hjälpa min lillebror! Han ska baka chokladbollar, och vet inte ens vad ett decilitermått är! Mh.. dom kommer nog bli goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0