JAG HATAR TYSKA!!!!!!!


Jävla tyska! Detta pappret + 145 glosor -.-

Går inget vidare bra med tyskan! Det fastnar aldrig! Skit också!
Har suttit en stund och pluggat nu, men det går inte! Träning var okej!
Stannade kvar efter träningen igen, gå in på ebba karlssons profil på fb
så kan ni se vad jag och nårga av mina kompisar gjorde :)
Tänkte jag skulle lägga upp videoklippet här på bloggen också, men vet
inte riktigt hur man gör (?) Hehe, när jag kom hem tryckte jag i mig massa
pizza. Nu sitter jag och kollar på tv och är på facebook :)
Lugn dag imorgon, ett tyskaprov och lite svenskaord annars är det lugnt.
Slutar klockan 12.55, då måste jag hem och börja plugga Kemi och Geografi!
Blä.. bara massa prov nu, det är väl 3 eller 4 veckor tills påsklovet och innan
dess har vi 4 prov! Tyska, kemi, geografi och matte! Åh, jag orkar inte plugga -.-
Men nu ska jag avsluta detta inlägg med en snäll kommentar!

hejdå, mina älsklingaaaaaaar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0