JAG ÄR GLAAAAAD IDAG! MYCKET GLAD! YEAH :*

Nemen tjenare! Hemma efter en toppendag i Växjö! Har varit otroligt kul :)
När vi kom dit gick vi in på linnégalerian och kollade lite! Sen gick vi och
åt thai (tidig middag) hehe! Sen när vi var färdiga var klockan 12.20, så
då gick vi mot badhuset. Påvägen dit tog vi massvis med fina bilder!
Dom kommer upp på facebook lite senare idag eller imorgon!
Jag kommer ta endel bilder där ifrån och lägga ut här! hih.
Ja, sen badade vi ju då! Skitkul :D Sen gick vi till bussen, och påvägen
till bussen tog vi också massa bilder! Ännu finare :) Vid 16.20 tog vi bussen
hem. Så nu har jag varit hemma en stund :) Ska strax gå ner och äta något!
Mamma frågade nyss mig om jag ville följa med henne och gå ut och gå!
Men jag tror inte jag orkar, är helt slut nu!! Men det var allt jag hade att säga.


hehe! en bild från min mobil på mig och jossan från idag :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

även så där ser jossan bra ut tänkar sig;)

2011-03-22 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0