IT'S GETTING BETTER

Hejhej! Skönt att dator funkar idag också! Har nyss bakat en kladdkaka
som jag tänkte jag skulle ha ikväll. Godare när den har kallnat och blivit seg.
Om en timme ska jag till min kusin och lämna lite paket och fika lite.
Ska inte spring idag, hände något med min rygg idag i matsalen och nu har det
blivit värre. Så nu vet du det Tova eller någon annan kompis som kan säga det
till Tovs. Innan jag åker till min kusin ska jag läsa i min bok jag lånade idag på
biblioteket. Den är riktigt spännande! Ska också läsa lite skvallertidningar jag
fick av Tova. Ikväll ska jag bara ta det lungt, kolla lite på tv sitta här såklart
och äta lite kladdkaka! Imorgon är det Fredag igen och då blir det tjejkväll
ute hos Julia i Linneberga! Mysigt. Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa. bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0