IF ONLY YOU COULD UNDERSTAND ME, ALL WOULD BE WELL!

Hejsan. Åt lite innan! Just nu ligger jag och tänker ut hur min design kan se ut!
Måste ta en bild också, kommer bli jobbigt! -.- Om tio minuter ska jag sätta
på ' Sveriges Mästerkock '. Måste fixa fram lite kläder till morgondagen också,
så jag inte får panik imorgon när jag vaknar. Imorgon slutar vi klockan 12.55,
och vid 3 ska Jag, Mamma och mina småsyskon åka till min kusin och fira henne!
Sen ut och springa med fotbollslaget. Så underbart skönt det är att springa nu,
det är så kallt ute och då gillar jag att springa och så har jag alltid haft håll innan,
men det har försvunnit nu! Men det var allt jag hade att säga. Hoppas vi hörs imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0