I KEEP YOU MUCH LONGER

Ja, ni såg ju i förra inlägget vad jag fick av min Mamma och Pappa idag.
Så gulligt av dom! Just nu har jag allmänt ont i nacken! Tror jag sitter
väldigt konstigt här i min lilla soffa :) Skolan vad bra idag, kf-tid, idrott,
engelska, sen kom det någon tjej som skulle prata med oss om rökning
och sånt! Sen avslutade vi med en härlig bildlektion. Ikväll slaggar jag
hos Evelina! Jag hänger med henne ut till stallet imorgon!
Kanske tar och rider lite då, hehe pinsamt! Men det ska nog gå bra :)
Jag ska lägga ut dagens efter detta inlägget också, det blev en dålig
bild idag! Men det var bara för jag satte kameran på självutläsare!
Det var allt jag hade att säga, vi hörs kanske ikväll! Tjingeling.


yeah man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0