I CLOSE MY EYES AND PRAY

Precis vaknat, har sovit i någon timme nu! En dusch och lite sömn var ju inte helt fel :) Känner mig helt okej nu, lite ont i huvet bara! Om några minuter ska jag äta lite korv med bröd! Senare ska jag kolla på Sveriges mästerkock. Imorgon är det en lugn skoldag, bara veckansord! Hoppas på att det inte är allt för svåra ord. Förra veckan hade jag bara 2 rätt. Men det är ju lite svårt att öva om jag har tappat bort lappen, och inte får man en ny av Nina. Sträng fröken dedär! Men nu ska jag gå ner och äta! Vi hörs imorgon. ps. det går inte ladda upp eller klistra in några bilder här? Är det blogg.se som krabbar nu igen? Eller är det kanske bara min dator? Aja, skit samma. Ni får nöja er med bara massa text :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0