HEJ

Oh, hejsan på er! Har precis kommit hem! Har varit ute och gått med mamma.
Usch, vi gick nog 8 km, och nu har jag världens skoskav :(
Men det var skönt med lite frisk luft. Igår när Tova, jag och Evelina
hade varit och ätit, gick vi hem och kollade på melodifestivalen.
Helt fel artist som vann, skulle varit Danny! Men iallafall, efter det
var slut drog vi till skolan. Där träffade vi Nicke, Hakan, Oscar ich Klas.
Vi höll på med massa knäppa saker! Iallafall Nicke och Oscar!
Haha.. galningar :) Vid tolv tiden gick vi hem och la oss, och idag
vaknade vi klockan halv 9, Tova och Evelina försökte kleta nagellack
i ansiktet på mig, men det lyckades dom ju inte så bra med :D
Vi har inte gjort särkillt mycket, suttit lite vid datorn kollat film spelat spel
och lite så! Nu ligger jag och lyssnar på musik men ska strax gå ner och
kolla på en film jag och mamma hyrde. Sen solsidan :) Imorgon är det
en ny vecka, en väldigt lugn vecka faktikst. Bara ett samhälls förhör på Onsdag.
Men nu ska jag inte babbla här mer. Vi hörs imorgon!


THE AMERICAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0