Godnatt

ja, killar är rätt konstiga. mm ja de kan man säga! haha de känns som om jag o Wilma har startat en blogg tillsammans, hon vet inte ens om att jag sitter här i sängen o gör ingenting!! Fast bloggar gör jag lite från mobilen faktiskt! har snackat lite med personer över msn ikväll, fått reda på en hel del, nej vad hemlighetsfull jag känner mig, inget specielt faktiskt. snackat med Wilma bland annat ah o för er som fortfarande inte fattat så är de tova som skriver igen! ja men vi har pratat om lite saker, jag finns för dig Wilmis! jag har sovmorgon imorgon så jag ska minsann inte sova än, ska lägga mig ner i sängen o läsa lite biologi o sen en himla bra bok också, hihi! fårse hur sent de blir ikv, gissar på sent bara för att jag kommer ägna lite av mina tankar till idioter, o de är inte särkilt bra inte! så då kan jag tänka på robin istället. Honom saknar jag så in i tusan, grejen är väl att han bor 60 (?) mil härifrån, hej o hå!!! godnatt säger jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0