Fotbolllll..

..kan vara de bästa som finns, när inte tyskland spelar då men de är ju en annan sak. tränat idag, gick helt okej förutom att bollen studsar så mke, otroligt svårt att dämpa bollen, men de får gå. taggar som satan för fredag, då jag även får sluta tidigt bara för att Emilias mamma har varit så gullig o lagat mat till oss innan vi ska ta våra väskor o dra till moheda för lite fotbollscup mot bara 96or, hur ska detta gå.... nej men de blir nog bra. min skoldag har varit rejält med bra faktiskt, ska snart lägga mig o läsa. o förresten så är de tova som har skrivit dehär, hihi. sug att jag inte har några bilder på den här datorn, men de får ni leva med! sov gott :)

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0