FEELING A MOMENT

Yes, nu har jag ny design igen! Vad tycker ni? Själv gillar jag den, nästan likadan
som den andra. Men orkade inte tänka ut någon annan! Fast nu vet jag hur min
nästa design ska se ut. Haha! Men iallafall, skolan var dryg, engelska, matte,
idrott och kemi. Efter skolan gick jag och Tova till Mamma och tog en fika :)
Sen drog vi hem till Tova, bakade världens äckligaste kladdkaka, blö!
Vi satte oss sedan och kollade lite i hm katalogen. Sen cyklade vi hem till
mig, självklart skjutsar Tova mig och ska köra upp för massa trottoarer,
och då klantar ju hon till sig så vi ramlar in i en liten buske. Ja, det är vi det :)
Tova åkte hem för någon timme sen, och nu har jag ätit och pluggat lite
engelskaglosor 'lätta'. Så nu sitter jag och kollar på tv, Sveriges Mästerkock  
börjar om 5 minuter :) Nu har jag börjat lägga ut dagens igen, fast på ett
lite annorlunda sätt. Börjat hissa och dissa också! Bra va? Men jag tänkte
jag skulle hinna lägga upp ett par bilder här på bloggen innan Mästerkocken
börjar. Så nu sätter jag punkt här.





Kommentarer
Postat av: t

JAPP DE ÄR VI DE! :D

2011-03-23 @ 20:11:27
Postat av: w - t

YEEES :D

2011-03-23 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0