DON´T THINK TWICE

Hejhej! Ligger i min soffa och lyssnar på musik och kollar på tv!
Skolan var allmänt slapp idag, kf-tid, idrott, engelska, äö och bild!
Om några minuter ska jag börja fixa till mig, sen vid 6 går bussen till
Växjö, fast vi hoppar ju av i Linneberga :) Måste rota fram lite kläder jag
kan ha påmig ikväll. Usch, jag orkar verkligen inte. Känner bara för att lägga mig
och sova en stund. Men nejnej, det blir nog bättre när jag har lagt ifrån mig datorn.
Men ja.. vad ska jag säga mer? Jo, imorgon kanske Tova och Evelina sover hos
mig, så ska vi gå och äta på Thairesturangen här i Åseda. Första gången för mig :o
Men nu ska jag inte babbla mer, allt är ändå bara onödig information!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0