DON´T STOP BELIEVING

Tjenare bloggen och alla läsare! Jag hoppas att internet kan fortsätta funka,
fast det gör det igentligen inte! För det lyser rött på våran router men det
är ju min dator som är så bäst! Idag efter skolan följde Tova med mig hem.
Vi gjorde oss lite köttbullar och makaroner. Sen fixade vi lite med hennes mobil.
Sen satte vi oss här i någon timme, sen stack vi och kollade på min lillasyster
och hennes lag när dom tränade! Vi fick faktiskt vara med! Vi var målvakter i
varsitt lag. Nu är jag hemma, och hela denna kväll ska jag spendera vid denna dator.
Har massa saker att fixa, kommer nog upp lite småinlägg här också! Men först äta.
Hörs senare!! :)


jag älskar dig, tokfia! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0