DET SNURRAR I MIN SKALLE!

Hejsan! Ligger i min soffa, är helt slut! Har inte sovit så bra inatt och fick ingen sovmorgon heller! Varit elevärd hela dan. Nu känner jag mig helt konstig, ont i huvudet, kroppen och halsen, + att jag fryser som en gris! :( Åh.. jag vill inte bli sjuk igen! Snälla. Aja, ska alldeles strax ta mig en dusch. Hoppas det blir lite bättre om jag får bli lite varm! Samhällsförhöret gick toppen, var ju inte så värst svårt, hehe! Vaknade inatt efter att ha drömt en otäck dröm, inbilade mig att det satt en tjej på mitt sminkbord, hon hade vit klänning och svart hår! Usch, kunde ju inte somna om sen! :s Börja närma sig helg igen. Underbart! I helgen blir det myskväll med tjejerna hos Alice :) Men nu ska jag ta och duscha sen lägga mig och vila!

Kommentarer
Postat av: Anonym

myskväll? neru. ingen myskväll här inte!

2011-03-16 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0