DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT

Hejsan! Efter att jag kommit hem från skolan och hade ätit och bloggat,
kom min Mamma hem. Då tvingade hon mig ut och gå, bara för att jag
inte skulle springa! Vi gick profilrundan och byn. När vi hade kommit hem
satte vi oss i bilden och drog till Högsby! Vi skulle dit och hämta några
öl Pappa hade beställt! Men det blev ju inte bara det. Vi gick också in
och hanldade lite mat och annat, sen vidare till en skoaffär och till sist
gick vi in på Karlssons. Jag fick med mig 2 scafsar hem :)
Men nu är jag hemma och är lite smått stressad! Min kväll kommer bestå av:
Först kolla på ' Vinnarskallarna ' sen äta, duscha, ' tv, 'Landskampen' sen
vidare upp till sängen och lägga mig och kolla på Big Brother på min mobil.
Sen ska jag ladda upp dagens också, och såklart var mitt batteri slut så nu
ligger det på laddning! Men ja, nu börjar Vinnarskallarna! vi hörs sen, hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0