BETTER TOGETHER

Hejsan! Åt nyss en panpizza :) Skolan idag var verkligen inte kul, vi började
med matte, samhäll, tyska och svenska! Ikväll ska nog några i mitt fotbollslag
springa. Men jag tror jag skippar det idag! Hade väl varit både skönt och bra
idag för den delen, men jag känner inte för det! Min lillebror sitter här jämte
mig och kollar på David Villa! Skulle bara meddela att han är sjukt snygg :)
Eh.. vad ska jag skriva mer? Jo, juste.. dagens får ni lite senare ikväll.
Nu ska jag fixa med lite andra inlägg här på bloggen! hejdå





Kommentarer
Postat av: jonas

f** vad jobbigt att har matte, samhäll, tyska och svenska samtidigt:P

2011-03-24 @ 16:00:02
Postat av: wilma - jonas

asså fan vad cool du är jonas!

störd också kanske?

du fattar väl att vi inte har allt på

en gång! vi började med matte, sen samhäll, sen tyska och sist svenska!??

fattar du nu eller.. t'nt!!!!!

2011-03-24 @ 20:38:05
Postat av: jonas

ja jag fattade det var därför jag gjorde en ":P" om du inte såg den:)

2011-03-24 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0