ALLA KÄNSLOR JAG GOTT OCH BURITT PÅ, SAGT VAD JAG TYCKTE, MEN DET ÄR FULT ÄNDÅ! FÖR NU KOMMER DET FRAM MED EN FLASKA I HAND. FUCK UP ÄR MITT ANDRA NAMN.

Hejhej! Har fruktansvärt ont i mina händer! Har stått och skalat 25 potatisar nu! Men det gjorde jag åt mamma :) Hon och jag var inne i Växjö innan, fick med mig en hel del hem! En vårjacka, 3 stycken tröjor, en väska, en ring och ett halsband! Och allt det fick jag av mamma, så då tänkte jag vara lite snäll tillbaka! Så då skalade jag massa potatis som vi ska ha ikväll. Alice och hennes mamma och pappa kommer hit ikväll! Alice och jag ska bara äta mat här, sen sticker vi hem till Alice och fixar till lite! Sen kommer allt annat trevligt folk :) På Måndag börjar jag blogga på devote.se! Men jag lägger upp länken här på bloggen så ni vet vad jag heter och så! Nu ska jag hoppa in i duschen, sen massa fix. hejdå :D

Kommentarer
Postat av: emma

kan du ta kort på de du köpte o lägga ut?

2011-03-19 @ 18:31:00
Postat av: wilma - emma

ja, det kanske jag kan :)

2011-03-19 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0