VARFÖR BLEV DET SÅHÄR, DET FUNKAR INTE UTAN DIG

jag tänker på dig varje kväll, jag saknar dig så mycket, jag saknar oss, jag saknar all våran tid!
varför gjorde jag såhär mot dig, mot mig själv nu. ibland önskar jag att jag kunde spola tbx tiden.
allt var så rätt med dig. mitt liv är helt annorlunda nu, mitt liv är så jobbigt utan dig! jag är alltid så osäker!
jag vet inte vad jag vill eller känner längre. eller jo en sak vet jag att jag vill, och det är att få dig och din
familj tillbaka. vi hade så kul tillsammans! jag vet att det aldrig kommer bli vi 2 igen, men du kommer alltid
vara min bästavän, och ingen kan slå våran minnen!

CAME BACK TO ME, MY BEST FRIEND ♥


jagälskardig. ♥


Kommentarer
Postat av: julia widjestål

wilma gumman! jag saknar också våran tid! ingen slår våra underbara tider. men man växer upp och då tyvärr växer man ifrån varandra. men vi kommer att att förbli vänner, ALLTID! det är en sak jag kommer lova dig. vi kommer alltid finnas för varandra. jag älskar dig wilma. och även att vi inte är bästa kompisar så vet jag att vi alltid kommer att förbli vänner. och jag lovar att det inte är dig jag menar. det är den personen du skrev det sista smset till mig. och om mina vänner läser denna kommentar så tror ni säkert att jag menar en av er. men det gör jag inte. det är en kille som jag saknar skarpt. men vi har växt ifrån varandra. men vi har kännt varandra hela livet. jag tror han är min största kärlen och det kommer att förbli så. likadant är det med dig wilma. du kommer alltid finnas i mitt hjärta. alltid är ett starkt ord. men vid vissa tillfällen menar man det verkligen och det gör jag nu. det är dig jag vill ha med till turkiet om alle inte följer mig. det är dig wilma. jag älskar dig wilma petersson.

2011-01-22 @ 20:20:17
Postat av: svar på julias kommentar

du är så bra julia, jag älskar dig!

vilken underbar känsla jag fick nu, när

du sa att du ville ha med mig till turkiet

om inte alle hänger med!

loveyoooooou <333333

2011-01-22 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0