I DO NOT WANT IT THIS WAY, YOU CAN NOT JUST BE A LITTLE HAPPY?



Tjena! Sitter här i soffan och är nyvaken, mamma och jag kände oss lite trötta så vi tog en skön tupplur.
Vi ska strax åka till konsum och handla lite. Sen måste jag hoppa in i duschen, känner mig inte så fräsh ;s
Ikväll beställer vi nog hem några pizzor, för pappa jobbar på stationen och mamma har varit vaken sen 2
inatt, så hon orkar nog inte ställa sig och laga någon mat. Skolan var lite seg idag, alla dagar med b-språk
blir sega. hata tyska hata tyska hata tyska, määääääääääääääst! Men iaf, vi började men matte, samhäll,
tyska, lunch och svenska! Sen gick jag hem och satte mig här i två timmar. Men nu ropar mamma på mig,
vi ska nog åka nu då. hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0