JAG FÖDDES INTE FÖR DIN SKULL OCH TÄNKER DÄREFTER INTE LEVA EFTER DINA REGLER.



Hejhej. Tänkte börja med att fråga vad ni tycker om min design? Komentera gärna vad ni tycker!
Jag tycker iaf att det blev sjukt fin. Tack världensbästa Tova :* Men ja, skolan va slapp och så idag, sovmorgon,
samhäll, matte, idrott, lunch och kemi. Provet gick ju inte så vidare bra, hoppas på G iallafall. haha, det lätt väldigt
dåligt! Men efter skolan gick jag och Tova till mamma och hämtade varsin liten kaka, sen gick vi hem och tog en
fralla och sen våran kaka då. Sen gjorde Tova den snyggaste designen till mig. Sen åt vi ytterligare lite mat.
Mamma kom hem med kött, sås och potatis! Sen efter det gick vi upp och snackade lite och så, och sen drog vi
till hockey, a-laget. Dom var jätteduktiga idag, dom vann mot serieledarna med 3-2. brabra. Men nu är jag hemma och har tvättat bort sminket och borstat mina tänder och ska strax gå och lägga mig och kolla på tve.
Imorgon slutar vi vid 12.55, skönt. Då ska jag bara gå hem och lägga mig under fillten och kolla på någon bra film. Sen måste jag dra till konsum eller preem och köpa lite godis, som vi ska ha med oss på Fredag.
Vi ska kolla på film på Engelskan, och då sa Sandra att vi kunde få ta med oss lite godis. snällt.
Strax ska jag lägga mig i sängen och kolla på tve. Men först måste jag göra, dag 04. hejdåååå älsklingar.


Kommentarer
Postat av: jonas

grymt bra överskrift(y)

2011-01-20 @ 19:39:29
Postat av: jonas

grymt bra överskrift(y)

2011-01-20 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0