-

'
har ingen bild sen igår, hade fullt upp med det andra som ni kommer att
få läsa om i detta inlägget! Ni får en bild på mig sen i Fredags istället! :D

Hejhej. Dan igår var väl bra, bara sådär lite stimig, hah. Började med att Therese och jag hoppade på bussen
nere vid konsum, sen körde bussen vidare upp där vid viadukten, där satt Tova och Josefine och väntade, men
nehe bussen stannade visst inte, det bara köde vidare och Therese och jag började asgarva och hålla på att ringa
och gick fram till busschauffören och så, men han bara sa: ' ja, det var ju synd, men om dom bara hade ställt sig
upp så hade jag stannat, men jag saktade ner och dom bara satt kvar. ' haha, fyfan vad tröga dom är och inte ställer sig upp! ;) Men ja-a, dom fick ju ta en senare buss in, och den bussen gick vid klockan 11. Så Therese och jag fick ju går där inne och kolla lite i två timmar innan dom kom. Sen när dom hade kommit gick vi till Thai Resturangen och åt. Och sen ville Tova gå in på Bik Bok och Monki, så jag hängde med henne dit, menans Josefine och Therese tog en stadsbuss ner till Leo´s. Och då åkte dom vid klockan kvart i 2 och så tog Tova och
jag en senare buss vi kvart över. Och så visste vi inte riktigt vart vi skulle hoppa av och så, så vi gick in i en annan buss och pratade med busschauffören som förklarade vilken buss och vart vi skulle hoppa av och så, men jag lyssnade ju ingenting, jag stog och klode rakt fram och var i min egna lilla värld. Men Tova hörde iaf att vi skulle ta linje 4, och att vi skulle hoppa av på Djungadalsgatan. Men när vi kom dit så visste vi inte vart vi skulle gå så då ringde Tova Josefine och Therese, men dom svarade ju aldrig! Så vi stog där en liten stund och tänkte.
Sen ringde Josefine upp som tur väl va och sa att vi skulle gå rakt ner. Men den vägen jag hade tänkt att gå var ju helt fel, så det var ju tur att Josefine ringde då, och att vi inte gick åt det hållet! haha, ja och sen när vi kom fram då, så betalade vi och så! Och så gick vi in på toaletten för att Tova skulle byta om och ta på sig ett par mjukisbyxor. Det första hon sa när vi kom in på toaletten och hade betalat va: ' Fan, jag vill inte vara här, det är så jävla tråkigt, jag åker fan hem. ' Så hon gick och ringde sin mamma och skulla ha pengarna tillbaka och massa. Då gick jag, Josefine och Therese in och åkte och lite så! Sen skulle vi gå och kolla om Tova hade åkt, men då hade hon minsann varit inne och bytt om och skulle vara med. Så sen åkte vi ju och så och hade det
galet kul. Och igentligen skulle vi åkt hem vid 3 men icke som icke! Det fick sluta med att Therese pappa fick komma och hämta oss vid klockan 6. haha, säger bara: bra vi är tjejer! Men nog om detta nu.
Idag vaknade jag vid klockan 9, gick upp och åt frukost med mamma, sen hoppade jag in i duschen! Hade en liten foto förrmiddag efter det! Och sen satte jag mig och pluggade biologi, och för ungefär 1 timme åt jag spagetti och köttfärssås! Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska alldeles strax gå ut i köket för att plugga lite till!
Sen ikväll ska jag kolla typ 10 minuter på ' Minuten ' för jag måste se klart tjejen som var med förra programet men inte han färdigt. Sen slår jag över till ' Solsidan ' och sen vi 9 är det ' Morden i Midsomer. ' Sen ska jag bara sova sova och sova! Har även sov morgon till halv 10 imorgon, himla skönt. Men nu måste jag plugga. hejdå

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0