ATT LIVET BARA KAN VARA SÅ UNDERBART BRA


LOVE LOVE LOVE

Tjingeling! Tänkte berätta lite om hur mina dagar ligger till nu i veckan, + att jag kommer berätta lite vad
som hände igår. Så, ja-a igår började skolan igen, skönt! Vi började dagen med att prata lite om hur det
nya schemat såg ut. Och det tyckte ju jag var jättebra! Sen b-språk i 20 minuter (?) onödigt, tycker jag.
Sen matte 2 timmar, lunch, svenska och historia. Bra dag! :)
Idag hade vi sovmorgon till 8.45 inte så mycket länge tycker jag. Vi började med lite samhällskunskap, matte,
idrott, lunch och kemi! Efter skolan gick jag bort till mamma i 3 timmar, tyckte inte det var lönt att gå hem, hade
även inget att göra! Så jag gick bort och underhöll mamma ist. Sen stack vi och handlade lite, sen vidare till
idrottshallen, för lite träning! Nu sitter jag här och ska äta om fem minuter. Så måste skynda mig lite nu.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi börjar med, men det blir nog en bra dag utan fysik + att vi slutar vid 12.55 :D
Efter skolan drar jag väl hem och pluggar, sen hänger jag med mamma och pappa bort till stationen och måla lite!
På fredag blir det nog en bra dag i skolan, fredagar är alltid slappa och roliga! Sen hem och plocka fram skidutrustningen, för vi 5 åker Tova och jag till viserum och åker ett litet kvällåk. Mysigt.
Sen på Lördag, åker jag och några tjejer in till växjö och leker lite på leo´s, hihi! Sen äter vi något på kvällen!
bäst. På söndag, blir det bara en slapp dag! Har lovat min lillasyster att göra iordning henne och ta lite kort på
henne med min kamera! ;) Sen på måndag, är det skola igen! Fast vi i 7c börjar inte förrens 9.35 skönt skönt &
skönt. Sen hem och plugga! Lika så på tisdag, och då kommer den ' svarta bananen ' hem som jag och Tova säger! heh, vi menar Evelina! Och till sist Onsdag då. Blir samma som idag! Fast efter skolan har Tova och jag
bestämt att vi ska va med Evelina, och mysa lite med henne! Blir säkert att köpa lite godis och hyra någon film
eller något! Ja, nu så var jag klar. Det kommer komma upp några inlägg här under dagarna, om hur skolan och dagen har varit och så. Men nu avslutar jag här för nu ska jag kolla på halv åtta hos mig, om det inte är något bättre! Sen vid 8 ska familjen kolla på Sveriges Mästerkock, och då blir det nog lite godis till det också. För mina
syskon ska gå och handla det nu! :))

/ WILMA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0