SKÖNT SKÖNT SKÖNT, ATT LIVET ÄR PÅ TOPP IGEN




tack för att du förstår mig underbara människa! ♥

Hejhej! Nu är jag tillbaka här på bloggen! Jag har inte kunnat blogga nu på över en vecka.
Min mage har varit lite konstig, och jag har inte mått så bra! Men nu ska jag börja blogga här igen,
för nu är livet på topp igen. 5 dar efter nyår har jag inte gjort någonting! Sen i förgår var jag och åkte
skidor med familjen och igår var jag i Oskarshamn och kollade på hockey och badade! :)
Idag vaknade jag vid klockan 8, pga massa konstiga mardrömmar. Nu har jag precis kollat på
' Morden I Midsomer ' som vi fick med hem igår med expressentidningen. Ikväll börjar fotbollträningen,
och imorgon börjar skolan, wie! Har längtat efter fotboll och skolan i tre dagar nu tror jag! Men nu ska
jag gå upp och göra mig iordning, för sen går jag nog bort till mamma och fikar och pratar lite!
ps. om det är någon som vill hitta på något idag innan träningen, så bara ring eller smsa. :)

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0