SO SWEET AND WONDERFUL


grattis, finis :*

Hejhej. Skolan var seg idag, Samhäll, matte, idrott och kemi. Efter skolan stack jag till tandläkaren,
inga hål hade jag! göd :D Nu sitter jag och nästan svälter ihjäl, är jättehungrig! Men nu skiter jag i om
jag inte får äta, jag kommer ta något endå. Innan kemin idag, anmälde jag mig och Evelina till Hestra.
Hoppas bara på att det blir något nu, det var ju inställt igår pga för lite folk. Men ja, ikväll ska jag iallafall
gå på hockey, a-laget. Imorgon är det Torsdag, vilket betyder att vi slutar vid klockan 1 :) Då blir det
bara att gå hem och sätta sig med Geografi boken och plugga. Har prov nästa vecka, och hinner verkligen
inte plugga i helgen. Den är helt fullspäkad! Men nu MÅSTE jag äta. hörs snart igen, kommer ha datorn på. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0