PLUGG, PLUGG OCH PLUGG



Jag ser helt trött ut på bilderna, fast det är jag ju med ;)

Hejhej. Har suttit och pluggat Geografi nu i 90 minuter. Tror det kommer bli ett väldigt enkelt prov!
Jag kan mer än halv nu, och det tog inte alls lång tid att plugga in det. Skolan var slapp idag, matte,
samhäll, tyska, svenska. Nu sitter jag och lyssnar på världens mest finaste låt. Iris - Goo Goo Dolls.
Är väldigt hungrig också, tror jag ska gå ut i köket och koka till mig ett par korvar. Sen måste jag
hoppa in i duschen, vilket jag igentligen skulle gjort igår. Men tyvärr så han jag inte med det!
Imorgon är det Fredag, igen. Vilket betyder, slappdag på högsta nivå. Vi börjar med lite kf-tid, idrott,
engelska, äö och bild. Låter det slappt eller slappt? Efter skolan imorgon ska jag åka skidor med Tova
och Evelina. Ebba och Alice skulle också dit, så vi kanske är med dom också då. Jag vet inte.
Men iaf, nu ska jag gå och koka mig dom där korvarna jag pratade om innan. hörs sen, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

het tjej där ju;)

2011-01-28 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0