NI FICK SOM NI VILLE HA DET



Min hals gör ont, mitt huvud gör ont, min nacke gör ont, hela min jävla kropp gör ont. :(
Ingen träning idag, och ingen nästa vecka heller. Är verkligen inte pigg. Tänkte inte gå till
skolan idag, men har man alvedon hemma som är för feber och sånt så är det väl bara ta
en och sen får man bara gågågå. Och nu har väl alvedonen tydligen värkt färdigt, så nu
sitter jag här och har ont överallt och fryser som en gris! Skolan var slapp, geografi, engelska,
s.o.s och tyska! Inte världens roligaste dag, menmen. Allt kan ju inte vara roligt! ellerhur?
Nu står mamma ute i köket och lagar mat, vi skulle nog äta kebab eller vad det va! Men jag
hade tydligen tagit hem vitkål istället för vanlig sallad! Det är ju bra. Men min syster Maja
gå nog och handlar sallad kan jag tro. Ska strax plugga lite geografi. Har prov på Torsdag.
Sen äta, duscha och sen blir det soffan! Familjen Annorlunda. Men hejdåååååå :*


Kommentarer
Postat av: jonas

s.o.s måste ju varit intresant;P

2011-02-01 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0